پمپ و الکترومونور

اطلاعات صنعتی

پمپ و الکترومونور

اطلاعات صنعتی

  • ۰
  • ۰

موتور گیربکس sew

معرفی موتور گیربکس SEW

موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎همانطور که از نامش پیداست ترکیبی از موتور های الکتریکی بوده که در کنار گیربکس قرار می گیرد. شاید این تصور به وجود آید که موتور به تنهایی می تواند نیرو و قدرت لازم برای حرکت یا سایر کار ها را ایجاد کند و لذا استفاده از گیربکس هیچ تاثیری در این بین ندارد.

در عمل نیز همینطور است و یک موتور الکتریکی می تواند جریان الکتریسیته را به سایر انرژی ها از جمله حرکتی تبدیل کند.

این عمل در بسیاری از تجهیزات و ماشین آلات کاملا کاربردی و موثر است اما زمانی که لازم باشد تا میزان گشتاور و سرعت حرکت عکس هم عمل کنند، استفاده از یک موتور الکتریکی به صورت مجزا کارایی ندارد.

گیربکس در موتور گیربکس اس ای دبلیو این نقش را ایفا کرده و با تغییر سرعت استفاده از آن را میسر می کند.

در بازار انواع مختلفی از موتور گیربکس اس ای دبلیو وجود دارد اما همه نام موتور گیربکس SEW را به وفور شنیده ایم. این برند نام آشنا از جمله برند های معتبری است که در زمینه تولید انواع موتور گیربکس فعالیت کرده و بیش از 80 سال در این زمینه پرچمدار می باشد.کیفیت و طول عمر راز بقای این برند در بازار می باشد به طوری که بسیاری از کارشناسان این حوزه بر این باورند که برند اس ای دبلیو جزو بهترین های بازار به شمار می رود. وجود انواع موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎تضمینی برای این ادعا خواهد بود.

 

مشخصات موتور گیربکس SEW

این محصولات دارای یاتاقان های ضد اصطکاک بوده و کاملا روغن کاری شده اند که در ترکیب با قدرت بالای موتور در مراحل خروجی باعث بهبود روند خواهند شد.

موتور گیربکس SEW همچنین نسبت سرعت خروجی را کاهش می دهد و در نتیجه برای کاربرد هایی مانند آسانسور و بالابر مناسب خواهد بود.

سیستم های آب بندی ویژه ای برای این محصول در نظر گرفته شده است و روان کننده ها می توانند روی پردازش گشتاور آن اثر گذار باشند.

در موتور گیربکس اس ای دبلیو گشتاور قوی بوده و در برخی از سری های این محصول چرخ دنده های سیاره ای به کار رفته است. همچنین بخش گیربکس سیلیکونی و مارپیچی بوده است.همچنین چگالی قدرت در مراحل خروجی بالا می باشد.

سیستم آب بندی و روان کننده های فردی در این سیستم سبب شده یک موتور گیربکس قدرتمند طراحی گردد.اجزای آن استاندارد بوده و به صورت منحصر به فرد نیز قابل تولید است و لذا کارایی موتور گیربکس اس ای دبلیو بسیار بالاست.

بعضی از سری های حال حاضر که به عنوان موتور گیربکس اس ای دبلیو معرفی می شوند دارای واحد های دنده ای سیاره بوده و یک راه حل ایده آل برای ماشین آلات با گشتاور بالا محسوب می شوند.

همچنین فضای نصب در این موارد محدود است و به همین خاطر این موتور گیربکس جمع و جور و مقرون به صرفه خواهد بود.

همچنین صرفه جویی در هزینه و بهینه سازی فضا با انتخاب محصولات کوچک تر و فشرده تر ممکن است و لذا اندازه این محصولات را نمی توان به سرعت یا میزان گشتاور آن نسبت داد.

مزایای استفاده از موتور گیربکس SEW

برند اس ای دبلیو یک درایو یا موتور گیربکس اس ای دبلیو کامل را ارائه می دهد که اجزای آن به طور مطلوبی با یکدیگر هماهنگ هستند.

همچنین بار های شعاعی بالاتری در مقایسه با سایر محصولات دارند. همچنین کوچک و فشرده بودن این موتور ها باعث می شود تا عناصر میانی مانند فلنج آداپتور و کوپلینگ مورد نیاز نباید.همچنین این محصولات تضمین شده بوده و سازگاری مطلوبی با نرم افزار های مختلف نشان داده اند.

در موتور گیربکس اس ای دبلیو به دلیل واریانس زیاد چرخ دنده و در انتهای ورودی دقت درجه بندی شده ای قرار دارد. زمان تحویل و ارائه ی این محصول نیز کوتاه است و به صورت استاندارد نیز تهیه می شود.

همچنین مدل های سه بعدی از محصولات این برند در دسترس است که می تواند نتایج درخشانی را از آن انتظار داشت. اجزای مختلف موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎ به صورت کامل بوده و خدمات پس از فروش این برند در سراسر جهان گسترده است.

استعلام قیمت

کاربرد موتور گیربکس SEW

سوالات زیادی در رابطه با کاربرد موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎ وجود دارد و بسیاری از افراد نمی دانند که چطور می توانند از این قطعات استفاده کنند. در ادامه به برخی از کاربرد های مهم این محصول خواهیم پرداخت:

  • خودرو های سنگین و سبک
  • وسایل نقلیه عمومی و خودرو های نظامی
  • مصالح ساختمانی همچون آسانسور، بالابر و جرثقیل
  • صنایع و تجهیزات و ماشین آلات در بخش غذایی و نوشیدنی
  • تجهیزات در صنعت تبدیل مواد غذایی و فلزات
  • تجهیزات بزرگ صنعتی
  • دستگاه های با کاربرد کوچک
  • صنایع فولاد و سیمان

موتور گیربکس sew

خرید موتور گیربکس SEW اس ای دبلیو

از آنجا که انواع موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎بسیار متنوع هستند لذا کاربرد وسیعی را می توان برای آن بیان نمود که در بسیاری از مواقع کاربران زیادی را برای تهیه ی آن درگیر می کند.

آنچه مشخص است استاندارد هایی است که در این محصول وجود دارد و از طرفی مشخصات فنی هر کدام به صورت جداگانه ثبت شده است و در سری های مختلفی عرضه می شود.

بنابراین شناخت هر یک از مشخصات و ویژگی های فنی موتور گیربکس اس ای دبلیو توسط افراد بسیار سخت و گاه غیر ممکن است. لذا می بایست از مشاورانی که در این زمینه تخصص و مهارت دارند کمک گرفت.

خرید موتور گیربکس اس ای دبلیو با راهنمایی این افراد و دریافت اطلاعات مفید از سوی آن ها ساده تر بوده و امکانی را فراهم می کند تا افراد بتوانند به صورت دقیق تر خرید نمایند. اهمیت استفاده از این اطلاعات سبب شده تا همواره تاکید بر مراجعه به مراکز و نمایندگی های فروش اصلی وجود داشته باشد و از این رو از حجم اشتباهات ناشی از خرید محصولات تقلبی و بی کیفیت کاسته گردد.

قیمت موتور گیربکس SEW  نیز از این طریق کمتر بوده و نیاز به پرداخت هزینه های گزاف به واسطه ها نخواهد بود. از این رو پیش از هر اقدامی بهتر است موارد بیان شده بررسی گردد تا خریداران بتوانند با دید باز و اطلاعات کامل محصول مورد نیاز برای تجهیزات یا پروژه خود را تهیه نمایند.

انواع گیربکس SEW

گیربکس حلزونی SEW

گیربکس کرانویل SEW

گیربکس هلیکال SEW

گیربکس آویز SEW

گیربکس دورمتغیر SEW

الکترو گیربکس SEW اس ای دبلیو

الکتروگیربکسSEW ‎ یکی از بهترین و کاملترین محصولات شرکت SEW می باشد. این محصول که در صنایع مختلفی به کار گرفته می شود توانسته است تا کنون بازار هدف مناسبی را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد و از فروش گسترده ای برخوردار باشد.

ویژگی بارز این محصول کیفیت و ماندگاری بی نظیر آن است که در کنار توان بالا و گشتاوری فوق العاده ای که دارد می تواند یک تقویت کننده بسیار قدرتمند برای الکتروموتورهای مختلف به شمار بیاید. الکتروگیربکس اس ای دبلیو از جمله محصولات پرطرفدار برند اس ای دبلیو به شمار می رود.

این تیم تخصصی در سریعترین زمان ممکن در محل کار شما حضور پیدا می کنند و در صورت لزوم در همان محل یا خارج از محل ضمن عیب یابی، تعمیرات مربوطه را به منظور رفع نواقص و بهینه سازی الکتروگیربکس اس ای دبلیو انجام می دهند. اصولا شرکت SEW-EURODRIVE به دلیل تولید و عرضه انواع گیربکس sew از اعتباری بین المللی در این زمینه بهره می برد به طوری که می توان گفت این شرکت از این نظر در رده های نخست جهانی از این نظر قرار می گیرد.

با این وجود نباید فراموش کنیم که با وجود جنس شافت انواع گیربکس SEW که از فولاد بوده و از مقاومت بسیار عالی در برابر هر نوع رطوبت و سایش برخوردار می باشد و جنس بدنه که غالبا از چدن ساخته می شود ولی به مرور زمان امکان خرابی و بروز نواقصی در این زمینه غیر ممکن نیست.

به منظور آشنایی بیشتر با خدمات تخصصی شرکت اس ای دبلیو اروپا در خصوص رفع نواقص و تعمیرات انواع الکتروگیربکس SEW‎ می توانید مطلب ما را تا به انتها بخوانید و در این زمینه اطلاعات مناسبی را به دست آورید.


خدمات شرکت SEW در زمینه انواع الکتروگیربکس اس ای دبلیو

در واقع تیم تخصصی شرکت SEW-EURODRIVE توانسته است با استفاده از توان متخصصین فنی در این زمینه تجارب ارزنده ای را در خصوص رفع نواقص و تعمیرات کلی انواع SEW-EURODRIVE به دست آورد.

شرکت اس ای دبلیو راه حل های بسیار خلاقانه ای را در خصوص تعمیرات گیربکس SEW ارائه دهد که نشان از تنوع اندیشه ها و پویایی اهداف این شرکت در زمینه خدمات پس از فروش به مشتریان متعدد در سراسر جهان می باشد.

تیم تخصصی و تعمیرات فروشگاه متحد ضمن آشنایی با جدیدترین متدهای تعمیرات انواع الکتروگیربکس اس ای دبلیو می تواند به روند تولید واحدهای تولیدکننده نیز یاری برساند و با تعمیرات کلی یا جزئی در خصوص انواع گیربکس sew بار دیگر کیفیت و بازخوردهای مناسب مشتریان را از این نظر تضمین نماید.

شرکت SEW در زمینه تولید و ارائه محصولات مختلفی فعالیت دارد که عبارتند از:

-الکترو گیربکس SEW و مبدل های فرکانس

-انواع چرخ دنده های صنعتی

-ارائه تکنولوژی سروو موتور

-سیستم های درایو با قابلیت نصب غیر متمرکز

تعمیرات انواع گیربکس اس ای دبلیو اصولا یکی از تخصصی ترین کارهایی است که توسط این اکیپ فنی صورت می گیرد. این تیم در هر زمان و هر مکانی آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه می باشد. برای بهره مندی از خدمات این اکیپ ها می توانید به شعب نمایندگی sew مراجعه نمایید.

گام به گام با تعمیرات تخصصی انواع الکترو گیربکس SEW

لازم است تا مهندسین فنی به منظور تعمیرات استاندارد انواع الکتروگیربکس اس ای دبلیو ‎ نسبت به بازرسی و عیب یابی اولیه آن اقدام کنند. این تعمیرات می تواند از گام نخست که شامل جداسازی اجزا است آغاز شود. البته لازم است تا در این مرحله قطعات جدا شده تمیز شوند.

در ادامه ضمن عیب یابی اساسی مشکل گزارش شده و راه حل مناسبی به منظور بهبود و تعمیر آن ارائه شود. بررسی و نظارت به منظور رفع مشکلاتی از قبیل ساییدگی یا از بین رفتن چرخ دنده ها نیز در مرحله بعد به انجام می رسد. غالبا مدت زمان لازم به منظور بهبود و انجام تعمیرات لازم در این خصوص 3 روز می باشد.

هر چند این مدت زمان با توجه به نوع تعمیرات مذکور می تواند به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد و قابل تمدید است. این تیم تخصصی همچنین در زمان ارائه گزارش و فاکتورهای لازم به تولیدکننده می تواند هزینه های برآورد شده تعمیرات را نیز به وی اعلام نماید تا وی بتواند فرصت تجدیدنظر در این زمینه را نیز داشته باشد.

تیم تخصصی تعمیرات گیربکس اس ای دبلیو لازم است تا اطمینان پیدا کنند که مشکلات بخش های داخلی یا شافت داخلی الکتروگیربکس اس ای دبلیو کاملا رفع گردیده است. پس از تعمیرات باید مجددا نسبت به تست و ارزیابی عملکرد چرخ دنده ها و دور الکتروموتور با خروجی پیش بینی شده اقدام شود و از این نظر مناسب اطمینان حاصل شود.

همچنین چک کردن بلبرینگ ها نیز باید در این برنامه قرار گیرد. الکتروگیربکس اس ای دبلیو باید همچنین از نظر حفظ جنبه های بصری و شکل ظاهری نیز تست شود. همچنین باید محفظه روغن و قطعات مهر و موم شده نیز مورد توجه قرار گیرند. این اکیپ هر زمان که لازم بداند می تواند گیربکس مورد نظر را به دلیل عدم کارایی و بازدهی مناسب جهت تعویض با گیربکس دیگری جایگزین نماید.

تیم تخصصی تعمیرات الکتروگیربکس SEW همچنین تست این قطعه را به منظور کنترل کاهش روغن مورد ارزیابی و تست نهایی قرار می گیرد که غالبا به منظور کنترل روغن زمانی در حدود 4 ساعت مورد نیاز است. در نظر داشته باشید که روند کلی تعمیرات الکتروگیربکس اس ای دبلیو گاه ممکن است در حدود 2 هفته به طول بینجامد که تیم تعمیرات می توانند در ظرف این مدت می توان مراحل ارزیابی و کنترل نهایی را به انجام برسانند.

 

الکتروگیربکس SEW که از جنس فولاد ضد سایش و رطوبت می باشد، در صنایع مختلفی از جمله برق، نظامی، پالایش نفت و پتروشیمی کاربرد دارد. فروشگاه متحد  با ارائه انواع الکتروگیربکس sew همراه با خدمات پس از فروش در خدمت شماست.

کاربرد های موتور گیربکس SEW

برنامه های کاربردی احتمالی برای الکتروگیربکس sew بسیار متفاوت است. بدون آن ها ، کل اقتصاد جهانی به بن بست می رسد. در تولید صنعتی ، الکتروگیربکس sew تعداد بی شماری از خطوط نقاله ، بالابر و … را هدایت می کنند و بیشترین تنوع کالاهای مختلف را از A به B در انواع سیستم ها منتقل می کنند.

بخش کوچکی از کاربردهای گیربکس SEW :

در صنعت خودرو می توانید الکترو گیربکس sew را در طی مراحل تولید ، از مطبوعات تا مونتاژ نهایی پیدا کنید. به همین ترتیب در صنعت نوشیدنی بطری ها ، واحدهای بسته بندی و جعبه های نوشیدنی را جابجا می کنند و هنگام پر کردن ظروف یا مرتب سازی کالاهای خالی از آن ها استفاده می شود.

در مورد فرودگاه ها نیز هیچ کاری بدون الکترو گیربکس sew انجام نمی شود ، و مسافران باید ساعات بیهوده ای را در انتظار برای کیف های خود یا چمدان سپری کنند.

الکتروگیربکس sew از جنس استنلس استیل از SEW ‑ EURODRIVE در همه جا کاربرد دارند، صرف نظر از اینکه از آن ها برای جابجایی مواد استفاده می شود، برای کاربردهای بهداشتی نیز از الکتروگیربکس sew استفاده می شود ، خواص بهداشتی آنها ، عمر طولانی مدت و نگهداری الکتروگیربکس sew باعث می شود آن ها به بهترین وجه، مطابق با شرایط خاص تولید و در صنایع غذایی و آشامیدنی ، صنایع دارویی و به طور دائمی در محیط های مرطوب کاربرد مناسبی داشته باشند.

در واقع می توان گفت SEW-Eurodrive مجموعه ای از واحدهای چرخ دنده از جنس استنلس استیل را برای جلوگیری از خوردگی که از تمیز کردن فشرده و محیط های دائمی مرطوب که بطور معمول در صنایع غذایی ، آشامیدنی و دارویی وجود دارد، ایجاد کرده است.

الکتروگیربکس sew با بهره وری بهینه سازی قطعات دنده مارپیچی و واحدهای چرخ دنده مارپیچی با طراحی ویژه و استفاده از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا می باشد. تمیز کردن سطح بسیار آسان و مقاومت الکتروگیربکس sew در برابر اسیدها و قلیاها از ویژگی های آن ها می باشد. در واقع الکتروگیربکس sew از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا تولید می شوند که در برابر اسیدها و قلیاها بسیار مقاوم بوده و در دو سبک در دسترس هستند.

الکتروگیربکس sew در صنعت آب و فاضلاب

شهرداری های پیشرو و شرکت های آب اغلب الکتروگیربکس sew را انتخاب می کنند ، زیرا SEW-Eurodrive راه حل های درایو را با سرعت ، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان لازم ارائه می دهد.

از درایوهای پمپ های نیروگاهی و سیستم های توزیع گرفته تا تجهیزات تصفیه – متخصصان مهندسی درایو SEW راه حل ها و تخصص هایی را برای تقریباً هرگونه مشکل در استفاده از آب و فاضلاب ارائه می دهند. این تخصص که بیش از هزاران راه حل ارائه شده و بیش از 30 سال در خدمت شهرداری ها بوده است ، SEW را قادر می سازد راه حل های خلاقانه ای را ارائه دهد که باعث کاهش هزینه های عملیاتی و نگهداری در دراز مدت می شود.

چگونه یک الکتروگیربکس sew کار می کند؟

نقش اصلی در الکتروگیربکس توسط واحد دنده و مراحل واحد دنده آن ، جفت چرخ دنده ها انجام می شود. این ویژگی ها نیروی موتور را از انتهای ورودی به انتهای خروجی منتقل می کند. بنابراین واحد دنده به عنوان مبدل سرعت و گشتاور عمل می کند.

در بیشتر موارد کاربرد ، واحد دنده سرعت چرخش موتور را کند می کند در حالی که در همان زمان انتقال گشتاور قابل توجهی بالاتر از موتور الکتریکی به تنهایی می تواند فراهم کند. با توجه به این نکته ، طراحی واحد دنده تعیین می کند که آیا یک دنده دستی برای بارهای سبک ، متوسط یا سنگین و برای ساعات کوتاه یا طولانی با قدرت استفاده می شود یا خیر.

راه حل های درایو با چرخ دنده ها بسیار پیچیده است و به مشاوره جامع نیاز دارد ، بنابراین ما اطمینان می دهیم که در تمام سؤالات شما در رابطه با برنامه ها، شما را پشتیبانی می کنیم. کارشناسان ما از مشاوره اولیه تا نصب و راه اندازی حرفه ای شما را پشتیبانی می کنند. این بدان معنی است که شما می توانید اطمینان داشته باشید که بهترین فن آوری و کارآمدترین راه حل را دریافت کرده اید.

الکتروگیربکس sew و اهمیت آن در صنایع مختلف

بیش از یک قرن از زمانی که صنایع فولاد و زغال سنگ در پنسیلوانیا از رونق زیادی برخوردار بود تقاضای زیادی از جانب تولیدکنندگان برای ماشین آلات مختلف و به تبع آن انواع الکتروگیربکس وجود داشت. بعدها اندیشه تشکیل گروه صنعتی اس ای دبلیو و محصول بی نظیر آن نیز در اروپا و سایر نقاط جهان توانست با بهره گیری از انواع الکتروگیربکس sew این نیاز تولیدکنندگان را به بهترین نحوی پوشش دهد.

اهمیت صنایع استراتژیک و لزوم رشد تجارت با بهره گیری از تولید انواع کشتی، قطار، پل های لجستیک، صنایع غذایی و نیز نیروگاه های برق این کارخانه ها را بیشتر از همیشه نیازمند استفاده از قطعات پرکاربردی چون انواع الکتروگیربکس sew نمود که در نهایت موجب شکوفایی این صنایع گردید.

امروزه کمپانی sew یکی از سردمداران تولید انواع گیربکسsew و الکتروگیربکس sew در جهان می باشد که محصولات خود را به اغلب نقاط جهان صادر می کند و از این راه توانسته است گسترش و ارتقای محصولات خود از جمله انواع الکتروگیربکس sew بیفزاید. ایده اصلی تشکیل این کمپانی اگرچه در حدود یک قرن قبل توسط کریستین پاهر آلمانی زده شد ولی تاکنون این محصول با دوام و ماندگار توانسته است نقش پررنگی را در صنایع ملی و محلی ایفا نماید.

الکتروگیربکس sew هر چند یک محصول مکمل در صنایع به شمار می رود که بر شتاب و گشتاور خروجی تاثیر مستقیم دارد با این وجود در زمان نصب و بهره گیری از آن باید پیش بینی کرد که ممکن است یک روز این قطعه مقاوم نیز دچار معایبی شود که بر کارایی آن تاثیر بگذارد.

از همین رو شرکت های تولید کننده انواع گیربکس در این زمینه ضمن ارائه تضمین لازم خدمات پس از فروش مطلوبی را برای این محصولات تدارک می بینند. برای درک بیشتر این موضوع از شما می خواهیم که در ادامه این مطلب نیز ما را همراهی نمایید.

تعمیرات گیربکس SEW

البته هر چند بر اساس تحقیقات انجام گرفته شاید زادگاه نخستین گیربکس های موجود در فیلادلفیای آمریکا باشد با این همه نباید نقش کشورهای توسعه یافته اروپایی را نیز در این زمینه نادیده گرفت.

یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده و صادرکننده انواع گیربکس و قطعات مرتبط با صنایع مختلف شرکت اس ای دبلیو می باشد که الکتروگیربکس sew یکی از محصولات با کیفیت و پرکاربردی می باشد که توسط آن عرضه شده است. Philadelphia Gear یکی از نخستین شرکت هایی است که در زمینه تعمیرات انواع الکتروگیربکس sew شروع به فعالیت نموده است و در این زمینه توانسته است کارنامه درخشانی را از خود برجای بگذارد.

هر چند شرکت ارائه دهنده گیربکس sew نیز که همان شرکت محبوب اس ای دبلیو می باشد در این زمینه خدماتی را به مشتریانش ارائه می دهد که از هر نظر قابل توجه می باشد.

خدماتی که می توان به منظور رفع مشکلات و تعمیرات انواع گیربکس اس ای دبلیو انجام داد در زمینه های مختلفی صورت می گیرد. هر چند انواع الکتروگیربکس sew به خصوص بخش داخلی یا شافت آن از جنس فولاد بوده و به اصطلاح ضد سایش، رطوبت و فرسودگی می باشند با این همه به مرور زمان ممکن است این قطعات در صورت فشار بیش از حد معمول به خصوص در صنایع دچار نواقصی شوند که در نهایت نیازمند تعمیر باشند.

از همین رو اکیپ های تخصصی و فنی که به عنوان نصابان و تعمیرکاران مجرب از جانب شعب نمایندگی sew به این مراکز ارسال می شوند شاید لازم باشد تا این بخش از الکتروموتورهای موجود را جدا نمایند و بنابراین به خصوص در زمینه های تولیدی برای مدتی روند تولیدی کند شده یا به حالت تعلیق درآید.

ولی تیم های تعمیرات که در زمینه رفع مشکلات موجود در انواع الکتروگیربکس sew آموزش دیده اند به این مورد نیز توجه داشته و سعی می کنند تا الکتروگیربکس sew را در اسرع وقت به دست صاحبان صنایع مختلف برسانند. برای آشنایی بیشتر با زمینه های کاربردی تعمیرات الکتروگیربکس sew می توانید به بخش بعدی این مطلب مراجعه نمایید.

تعهدات شرکت sew

هر چند صنایع مختلف از انواع الکتروگیربکس sew به منظور رشد و شتاب دادن به روند تولید بهره می گیرند ولی با این وجود شرکت اس ای دبلیو نیز در زمان خرید انواع گیربکس sew تعهداتی را به مشتریانش ارائه می دهد که طولانی مدت بوده و می توانند ضمن بهره گیری از مزایای این ضمانتنامه که به اصطلاح گارانتی قطعات موجود در الکتروگیربکس sew می باشد همچنین از خدمات مناسب فروش این محصول نیز بهره مند شوند.

شما می توانید پس از خرید و تهیه این محصول ضمانتنامه و خدمات پس از فروش الکتروگیربکس sew را از شعب نمایندگی sew در ایران و سراسر جهان دریافت نمایید. اکیپ تخصصی که متشکل از کارشناسان فنی در این زمینه می باشد خدمات خود را در محل یا خارج از محل ارائه نموده و در این زمینه دارای تخصص و تعهد ویژه ای هستند.

جنبه های کاربردی تعمیرات انواع الکتروگیربکس sew

تعمیرات انواع الکتروگیربکس sew متناسب با نیازهای صنایع مختلف خدمات خود را در زمینه های زیر به مشتریان و تولیدکنندگان ارائه می نماید که عبارتند از:

  • صنایع برق
  • صنعت پالایش نفت و پتروشیمی
  • صنایع معدن و حمل و نقل
  • صنایع سیمان، کاشی و سرامیک سازی
  • صنایع نظامی
  • صنایع مرتبط با چوب و کاغذ
  • تجهیزات تست هواپیما
  • صنایع فولاد
  • صنایع دفاعی
  • صنایع تولید شیمیایی
  • صنایع تصفیه آب
  • صنایع گاز و مایع فشرده سازی و پمپاژ

لزوم فراگیری مهارتها و آموزش های مختلف در این زمینه موجب شده است تا تعمیرات الکتروگیربکس sew از اهمیت ویژه ای برخوردار شود. در واقع این رشته از تعمیرات ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور می تواند راه مناسبی برای خودکفایی در زمینه تقویت صنایع مرتبط باشد.

آموزش و تجهیز شعب نمایندگی sew و سایر مراکز تعمیرات گوناگون در این زمینه می تواند راهگشا بوده و ضمن ایجاد اشتغال در بازار کار و رونق بخشیدن به اقتصاد کشور موجب بهره وری و تقویت توان داخلی کشور از این لحاظ خواهد شد.کمپانی SEW-EURODRIVE هر آن چه را که از یک تولیدکننده قطعات پرکاربردی چون الکتروگیربکس اس ای دبلیو انتظار دارید به شما تقدیم می کند.

تعهد، تضمین خدمات و مشتری مداری یکی از اهداف این شرکت بزرگ و برجسته به شمار می روید. پشتیبانی و مهندسی محیط های عملیاتی و خطوط تولیدی خود را به تیم های تخصصی sew بسپارید و با ایجاد شعب نمایندگی sew به ترویج محصولات بی نظیری چون الکتروگیربکس sew به تفاوتها پی ببرید.

محصولات SEW

gearbox sewgearbox sew eurodrivesew gearboxالکتروگیربکس sewتعمیر گیربکس sewخرید گیربکس sewخرید گیربکس اس ای دبلیوفروش گیربکس SEWفروش گیربکس اس ای دبلیوقیمت موتور گیربکس sewقیمت موتور گیربکس اس ای دبلیوکاتالوگ گیربکس sewکاتالوگ گیربکس اس ای دبلیوکاتالوگ گیربکس های sewکاتالوگ گیربکس های اس ای دبلیوگیربکس sew تهرانگیربکس صنعتی sewگیربکس صنعتی اس ای دبلیوگیربکس فروش sewگیربکس فروش اس ای دبلیوگیربکس های sewگیربکس های اس ای دبلیوگیربکس های صنعتی sewگیربکس های صنعتی اس ای دبلیوموتور گیربکس sew eurodriveنمایندگی sew در ایراننمایندگی الکتروگیربکس sew

  • ۰۰/۰۳/۲۵
  • electromotor مهدی درویش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی